
Jest już dyrektor nowego miejskiego żłobka w Stalowej Woli, powołana została na to stanowisko Agata Maciurzyńska, która pracowała w kancelarii prezydenta. Obecnie nowa szefowa robi nabór kadry do tej placówki, która działalność ma rozpocząć jeszcze w tym roku.
Na początku listopada odbył się konkurs na dyrektora żłobka. Wpłynęły trzy kandydatury, wszystkie spełniały wymogi formalne zawarte w ogłoszeniu. Jednak na podstawie przeprowadzonych rozmów kwalifikacyjnych nikt nie został wybrany. Żaden z kandydatów nie został tak wysoko oceniony, by mógł objąć to stanowisko.
Program rządowy Maluch, w ramach którego miasto otrzymało dofinansowanie na tę inwestycję, zakłada otwarcie żłobka jeszcze w tym roku. Kadrę do nowej placówki ma skompletować dyrektor. Dlatego też prezydent zdecydował o powołaniu na to stanowisko Agaty Maciurzyńskiej, która pracowała w kancelarii prezydenta, zajmie się ona organizacją pracy żłobka. Została powołana do marca 2017 r.
Nowa dyrektor ogłosiła konkurs na głównego księgowego, który będzie zatrudniony na pół etatu na umowę o pracę.
Kandydaci muszą spełnić jeden z warunków :
– mieć ukończone ekonomiczne jednolite studia magisterskie, ekonomiczne wyższe studia zawodowe, uzupełniające ekonomiczne studia magisterskie lub ekonomiczne studia podyplomowe i posiadać co najmniej 3-letnią praktykę w księgowości,
– mieć ukończoną średnią, policealną lub pomaturalną szkołę ekonomiczną i posiadać co najmniej
6-letnią praktykę w księgowości,
– być wpisanym do rejestru biegłych rewidentów na podstawie odrębnych przepisów,
– posiadać certyfikat księgowy uprawniający do usługowego prowadzenia ksiąg rachunkowych albo świadectwo kwalifikacyjne uprawniające do usługowego prowadzenia ksiąg rachunkowych, wydane na podstawie odrębnych przepisów.
Zainteresowani mogą składać dokumenty aplikacyjne w Urzędzie Miasta dnia 28 listopada do godz. 15.30.
Joanna Piechuta
Facebook
RSS